Salarisadministratie

“Minder vragen, meer antwoorden”

Wij nemen graag de salarisverwerking voor jouw organisatie uit handen. Daarnaast bieden we begeleiding en advies met betrekking tot ziekte, verzuim en in- of uitdiensttreding van medewerkers en de melding hiervan bij betrokken instanties. Zo kan je vertrouwen op de juistheid van de salarisverwerking en premieberekeningen. Wij letten voor jou op de naleving van geldende regels, ook wanneer deze aangepast worden, zoals bijvoorbeeld de werkkostenregeling en de WAB (Wet Arbeidsmarkt in Balans).

Waar nodig verstrekken wij informatie en beantwoorden we vragen die leven bij jou en je personeel met betrekking tot wetten, regels en mogelijkheden. Dit geldt voor alle vragen op het gebied van personeelszaken, ook als het gaat om secundaire arbeidsvoorwaarden. Dat is dus voor jou én voor jouw medewerkers een zorg minder.

Lees meer

Jouw salarisadministratie door Van Asselt

  • Begeleiding bij in- en uitdiensttreding en beloningsadvies
  • Meldingen aan betreffende instanties
  • Uitvoeren van pro-forma loonberekeningen
  • Loonadministratie, cumulatieve overzichten en managementoverzichten
  • Maken van loonstroken en jaaropgaven
  • Elektronische aangiften loonheffing en pensioenaanleveringen
  • Contact met arbodiensten
  • Ziek- en herstelmeldingen en verzuimbegeleiding
  • Altijd op de hoogte van actuele regels en wetten (ook branche specifiek)
  • Verzekerd van juiste berekeningen voor betaling en afdracht
  • Heldere financiële overzichten
  • Minder werk aan administratie, aangiftes en meldingen 
  • Toegang tot compleet personeelsinformatiesysteem 

Meer weten?

Afdeling Lonen