“Minder vragen, meer antwoorden”
Wij nemen graag de salarisverwerking voor jouw organisatie uit handen. Daarnaast bieden we begeleiding en advies met betrekking tot ziekte, verzuim en in- of uitdiensttreding van medewerkers en de melding hiervan bij betrokken instanties. Zo kan je vertrouwen op de juistheid van de salarisverwerking en premieberekeningen. Wij letten voor jou op de naleving van geldende regels, ook wanneer deze aangepast worden, zoals bijvoorbeeld de werkkostenregeling en de WAB (Wet Arbeidsmarkt in Balans).
Waar nodig verstrekken wij informatie en beantwoorden we vragen die leven bij jou en je personeel met betrekking tot wetten, regels en mogelijkheden. Dit geldt voor alle vragen op het gebied van personeelszaken, ook als het gaat om secundaire arbeidsvoorwaarden. Dat is dus voor jou én voor jouw medewerkers een zorg minder.
Lees meer
© Van Asselt adviseurs & accountants | Disclaimer | Privacy Statement | Algemene Voorwaarden | Meldingen | Verwerkersovereenkomst
concept & realisatie – WIJ communiceren