Klantpodium Protec Industrial Doors B.V.

Wie zijn jullie en wat doen jullie met je onderneming? 
Mijn naam is Harry Koppendraaier, 52 jaar oud en eigenaar van Protec Industrial Doors B.V. 
Protec Industrial Doors is een producent van innovatieve deurconcepten in verschillende markt segmenten, w.o. brandwering, akoestiek, veiligheid en architectonisch design. Onze afzetgebieden bevinden zich in zowel Nederland als het buitenland. 

Het bedrijf beschikt over een team van goed opgeleide en gemotiveerde medewerkers welke de R&D, verkoop en productie zelfstandig uitvoeren. De (internationale) projectleiding vormt tevens een belangrijke schakel in het gehele proces naar de eindgebruiker en wordt door eigen projectmanagers uitgevoerd. 

Waarom ben je ondernemer geworden? 
Het bedrijf is in 2008 opgericht om de snel groeiende vraag naar innovatieve deur concepten te kunnen invullen. De markt voor veiligheidsdeuren is nog steeds groeiend en biedt de onderneming voldoende groeikansen voor de toekomst. Als ondernemer wil je deze groeikansen benutten en met een hecht team het bedrijf verder vooruit brengen en uitbouwen. 

Wat is jullie vindingrijkheid in crisistijd? 
Continue innovatie in producten en materialen, strategische samenwerking met betrouwbare partners en efficiëntere proces- en kostenbeheersing zijn voor nu, en de toekomst, belangrijke aandachtpunten om ondanks de crisistijd te kunnen blijven groeien. We leggen de focus op die activiteiten waar we goed in zijn, innovatie en effectieve marktbewerking. 

Hoe houden jullie je service in stand ondanks de maatregelen? 
Vanwege de strenge maatregelen welke het klant contact tot een minimum beperken hebben wij vroegtijdig de noodzakelijke investeringen gedaan om het werken op afstand, ook binnen de lopende projecten en met klanten, zo goed mogelijk in te richten. Door flexibiliteit te tonen van onze zijde, alsmede door de klant, is de normale bedrijfsvoering niet in problemen gekomen het afgelopen jaar. Het heeft tevens nieuwe inzichten opgeleverd hoe wij als bedrijf in de toekomst onze communicatie deels anders kunnen inrichten om nog efficiënter en klantvriendelijker te kunnen opereren.  

Waarom doen jullie zaken met Van Asselt? 
Gerelateerd aan onze, ook internationale, ontwikkeling en groei is het belangrijk om de financiële en accountancy zaken bij een “vindingrijke” partner onder te brengen. Sinds de samenwerking met Van Asselt zijn er verschillende verbeteringen en wijzigingen doorgevoerd op het financiële en fiscale vlak. De advisering en begeleiding op diverse onderdelen binnen het bedrijf ervaar ik als zeer prettig, professioneel en tevens leerzaam. Een goed team met professionals waar wij altijd op terug kunnen vallen. 

Deel dit bericht

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on print
Share on email