Wat is de kern van wat jullie doen bij Deltafilm?
Het produceren en realiseren van informatieve video/tv producties. Het gaat om grote en kleine producties, waarbij budget, gebruik en vorm op elkaar afgestemd zijn. Betrokkenheid bij de onderwerpen en de mensen waarmee we werken staan bij ons hoog in het vaandel.
Welke impact heeft de crisis op de organisatie of verwachten jullie dat deze nog gaat komen?
Eigenlijk hebben wij helemaal geen last van de crisis; integendeel er zijn allemaal nieuwe vormen van audiovisuele communicatie bijgekomen. Online producties die via internet/social media verspreid worden. Ook veel in-company toepassingen als aanvulling op Zoom bijeenkomsten. Maar ook veel webinar-achtige toepassingen en andere bedrijfstelevisie vormen.
Wat is jullie vindingrijkheid in crisistijd?
Onze vindingrijkheid zit hem in het toepassen van nieuwe digitale technieken om de boodschap van onze films bij de doelgroep te krijgen. We gebruiken steeds meer gratis kanalen als Instagram, Facebook en Youtube en weten het publiek daar ook naartoe te krijgen.
Waarom ben je ondernemer geworden?
Het zelf vorm kunnen geven aan idee-en en je klantgerichtheid zelf te kunnen invullen. Wij vinden het leuk om binnen randvoorwaarden, die opdrachtgevers stellen, met creatieve oplossingen te komen, die binnen de mogelijkheden van budget en tijd, optimaal effect genereren.
Waarom doen jullie zaken met Van Asselt?
Wij zochten een andere accountant; de onze ging telkens fuseren en werd voor ons te groot. Wij stellen in onze eigen bedrijfsfilosofie groei niet als heilig; wij willen gewoon lekker met ons uitdagende werk bezig zijn met de huidige mensen. Wij vonden die intentie een paar jaar geleden ook bij van Asselt, toen wij een nieuwe partij zochten. Betrokkenheid speelt ook bij van Asselt een belangrijke rol, voor ons misschien wel belangrijker dan de vindingrijkheid. Vindingrijkheid is als het goed is eigen aan alle accountants, betrokkenheid is dan de extra toevoeging die we bij van Asselt vinden.