Klantpodium Heiko Gorter Makelaars

Wie zijn jullie precies?
Heiko Gorter Makelaars is een middelgroot makelaarskantoor bestaande uit drie medewerkers. Heiko Gorter is inmiddels bijna 35 jaar makelaar op de Utrechtse Heuvelrug. Het gelijknamige kantoor is sinds 2014 gevestigd in een monumentale schaapskooi aan de Engweg in Driebergen-Rijsenburg. Echter niet meer voor lang aangezien ons kantoor per 1 mei haar intrek zal nemen in een monumentaal winkelpand op de hoek van de Hoofdstraat en de Engweg waardoor de zichtbaarheid nog groter zal zijn.

Jullie begeleiden niet alleen bij het aankopen en verkopen van een woning maar doen meer dan dat. Kun je hier iets over vertellen?
Onze specialisatie is het begeleiden van particuliere cliënten bij de aankoop of verkoop van een woning. Daarnaast voeren wij ook taxaties uit en hebben wij ervaring bij de (her)ontwikkeling van percelen ten behoeve van nieuwbouw. Ons werkgebied bestrijkt de hele Utrechtse Heuvelrug. Hier kennen wij de woningmarkt tot in elke vezel.

Waarom kloppen mensen bij jullie aan voor de verkoop van hun huis en niet bij een andere makelaar uit Driebergen?
Heiko Gorter Makelaars is een deskundig, innovatief en professioneel makelaarskantoor met een uitstekende naam. Met een gemiddelde onafhankelijke klantbeoordeling van maar liefst een 9.7 op het gebied van kennis van de markt, service en begeleiding, prijs-kwaliteit en deskundigheid hebben wij één van de hoogste scores van alle makelaarskantoren in de provincie Utrecht.

Ons kantoor doet in vergelijking met andere makelaarskantoren relatief weinig aan reclame en marketing. Dit is een bewuste keuze. Onze klanten bestaan hoofdzakelijk uit terugkerende klanten of klanten die op aanbeveling naar ons komen. Wij werken uitsluitend met zeer gekwalificeerde mensen waardoor wij ons hoge niveau van dienstverlening in stand kunnen houden. Dit in tegenstelling tot veel andere makelaarskantoren die vaak stagiaires of binnendienstmedewerkers inzetten voor bezichtigingen. Het kopen en verkopen van een woning is vaak een ingrijpende en soms ook emotionele gebeurtenis. Daarom staan wij ook zes dagen week van ’s ochtends vroeg tot laat in de avond klaar voor onze relaties. Dit maakt ons echt onderscheidend.

Hoe zijn jullie terechtgekomen bij Van Asselt en wat zorgt ervoor dat de samenwerking een succes is?
Onze relatie met Van Asselt adviseurs & accountants bestaat nu circa 5 jaar. Ook wij zijn via via op hen geattendeerd. Tot op de dag van vandaag voelen wij ons gehoord en begrepen. Altijd staan ze voor ons klaar. Elke vraag of mail wordt binnen 24 uur beantwoord en ze nemen altijd de tijd voor ons. Ze kijken en denken op een creatieve manier met ons mee. Het is een accountant die echt veel meer doet dan alleen maar de salarisadministratie en het opstellen van de jaarstukken. Daar waar ze besparingen kunnen realiseren of daar waar wijzigingen optreden op fiscaal gebied worden we meteen op attent gemaakt. Bijzonder prettig!

Deel dit bericht