Navigatie
Administraties

Administraties

De projectleiders en ict-specialisten van Van Asselt adviseurs & accountants adviseren en begeleiden u bij de opzet en inrichting van de administratie. Daarnaast kunnen we u op basis van ervaring en kennis ook goed adviseren bij de keuze van managementinformatiesystemen en de keuze van financiële systemen en software.

Steeds vaker kiezen we met de ondernemer voor een geheel digitale manier van aanleveren en verwerken van de administratie. De bankmutaties worden automatisch herkend, de inkoop- en verkoopfacturen worden gescand of gemaild en de kasmutaties worden ingelezen. Dit werkt snel, efficiënt en bespaart u dus kosten!

U heeft de keuze of u zelf de boekhouding in ons online boekhoudpakket voert, met ons als helpdesk, of dat u de administratie geheel aan ons uitbesteedt. Na een periode wisselen van keuze of toch nog de facturen en bankafschriften hard-copy aanleveren is geen enkel probleem.

Nadat er een keuze is gemaakt, maken we een vaste prijsafspraak zodat niemand voor verrassingen komt te staan, en u als ondernemer ook kunt begroten! Waar nodig heeft u periodiek contact met uw vaste contactpersoon binnen Van Asselt betreffende de voortgang van uw administratie, uw vragen/opmerkingen en de aangifte omzetbelasting.

Ondersteuning bij de administratie biedt Van Asselt op de volgende wijzen:

  • Administratie op locatie;
  • Detachering via SZamen | personeel met hart voor úw zaak
  • Tijdelijk de zieke werknemer vervangen;
  • een administrateur/boekhouder voor slechts een of enkele dagdelen per week / maand.

Een aantal voorbeelden van werkzaamheden die Van Asselt adviseurs & accountants voor u kan verrichten:

  • het verzorgen van administraties;
  • het verzorgen van BTW-aangiften;
  • het verzorgen van tussentijdse rapportages
  • het beoordelen van de zelf gevoerde administratie

Interesse?
Wilt u vrijblijvend een gesprek aangaan met een van de specialisten van Van Asselt? Maak dan nu hier een afspraak of bel een van onze vestigingen.